Sjukstuga.

Här var det sjukt. Det började i helgen. Devin har feber till och från, hostar, snorar. Dexter har ingen feber men en hosta från helvetet. Han har fått hostmedicin och en inhalatorgrej för att vidga luftgångarna. Stackars mina små prinsar. Det gör så ont i mammahjärtat av att se dom må dåligt.
 
Annars då? Jo, ett par av mickes närmsta vänner ordnade honom en svensexa i efterhand! Så gulligt av dom. Ingen sån svensexa med målet att skämma ut karln, utan en i simpelt trevlighets-tecken. Jag hoppas verkligen att mina kompisar INTE har planerat något. Och om så är fallet så avböjer jag mig att medverka. Tack på förhand!
 
Hmmm what else? Jag har köpt en pälsjacka idag. Fejkt - såklart. Rea - såklart. Kommer sitta fin fint när jag lyckas ta mig ur detta mjukis-träsk(, haha... som att det någonsin kommer hända?).
 
Någonting mer? Njaaäääoo.. Jag håller på att renovera en stol som ska stå i Devins rum. Från grön med blå dyna, till vit med zebradyna. Tror jag. Än är det inte klar.
 
Tja, det var väl inte så mycket mer än så som har hänt här hemma. När småttingarna är sjuka gör man inte mer än försöker få dom friska igen. Inga utsvävningar. Inga speciella roligheter. Over n out, peeps!
 
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vad går du på för diet? Har samma problem som dig, mamma kilon som jag gärna vill ha bort snabbt som fan! Haha

2017-01-26 @ 01:24:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0