Sååå taggad på att bli JAG igen.

Minns ni att jag skrev om min kropp? Att jag vantrivdes och att det nu fick vara nog. Anyhow, för en vecka sedan satte jag igång med min "diet". Väldigt lätt diet då jag äter mer än vanligt, och godare än vanligt.


Jag tänker inte skriva exakt vad jag äter om dagarna, men vill poängtera att jag pratat med en pt om detta. Så nu behöver ni inte oroa er!

Första veckan har jag tappat -4cm runt midjan och -2,8kg i vikt! Verkligen skit kul! Heja mig!



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Oohh..jag undrar vad det är för diet? Låter ju klockers 👍🏻

2017-01-16 @ 20:05:23
Postat av: Sarah

HEJA DIG!!

2017-01-18 @ 11:33:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0