Andra veckan, check!

Idag går jag in på tredje "dietveckan". Känns hittills lättare än förväntat! Imorse ställde jag mig på vågen igen, och fick glädjande besked! -2,1kg! Det betyder att jag gått ner 4,9kg på två veckor. Shit. Heja mig!


Äntligen visar vågen en 7 och inte en 8 som första siffra. Vilken härlig start på denna vecka för min del! ...Devin började med feber han. Och båda pojkarna har en hemsk hosta. Stackrarna! Inte bra start för dom.



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Heja dig!

2017-01-23 @ 12:07:08
Postat av: Anonym

Hur??????

2017-01-24 @ 19:34:52
Postat av: Tanja

Hur gör du? 😊
Jag behöver få bort mina gravidkilon (pojken är 1,8år) haha jag har inte fler ursäkter 😅

Svar: Havregrynsgröt med frysta bär till frukost. Kyckling och grönsaker till lunch, samma till middag, och kvarg till kvällsmål. Kör hårt!
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-01-25 @ 08:20:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0