Resultatet av fyra veckors slit.

Imorse vägde jag mig i vanlig ordning. -0,6kg har jag gått ner sen förra måndagen. En besvikelse, helt klart, men inte oväntat.


Totalt på fyra veckor:
-6,7kg
-10cm i midjan

Det känns jävligt jävligt bra faktiskt!

Mitt mål är att väga 68kg.
För en månad sen vägde jag 83,6kg.
Idag vägde jag 76,9kg.

När jag skrev in mig med Devin i magen så vägde jag 74kg. Lite fluffigare än önskat. Men fattar ni att det inte alls är långt dit?! Och jag lovar, till sommaren ska jag fan väga under 70kg! Heja mig!

Jag har tänkt och tänkt och tänk på om jag ska lägga ut en före och efterbild, men beslutat mig för att inte göra det. Förebilden vill jag inte dela med mig av till främlingar. MEN frukta ej kära stalkers! Jag har blurrat bilden så ni kan få en hum om skillnaden trots att ni är främlingar!



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Alltså fattarö hur mycket 10 cm är!! 💪🏼 Säger samma som i smsen: DU ÄR GRYM! Hålla en kost är inte lätt

Svar: Tack vännen! 🤗🖤
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-02-06 @ 11:43:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0