Back to reality!

I onsdags började Micke jobba igen, efter 40 lediga föräldradagar ihop. Om jag hade ångest? En smula. Men vet ni? Jag och barnen överlevde veckan själva!

Man får ta det som det kommer. Ville inte Dexter sova när Devin skulle sova middag, ja, då satte jag dom i bilen så fick Devin somna där.

När Devin måste duschas efter att ha "ätit" själv, well, då fick Dexter ligga på skötbädden och duschas han med.

Så jo, första veckan själv med barnen har varit ångestfylld och utmattande. Men I DID IT! Och jag gjorde det bra.

Avslutade faktiskt veckan med att ta med mig dom till köpis. Jag var sjöblöt i svett när vi återigen satt i bilen på väg hem, men shit så nöjd jag var! Det gick ju bra!

Sen måste jag ge cred till Devin som är så himla snäll mot sin lillebror! Han pussar och ger nappen och klappar på honom. Inga tecken på svartsjuka. Än. Underbara barn!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0