Tredje och sista trimestern!

I torsdag gick vi in i vecka 29 och därmed tredje och sista trimestern. Jag börjar se ljuset i tunneln!

Orkar inte ens försöka dölja dubbelhakan..

Om jag jämför denna graviditet med förra så är det så gott som lika. Samlar lika mycket vätska, har lika mycket uppstötningar, har gått upp typ lika mycket och har lika jävla ont i ryggslutet. Skillnaden är att med första graviditeten fick jag åtminstone sova på nätterna, och de dagar jag var ledig från jobbet kunde jag ligga i soffan hela dagarna. Nu är det full fräs från tidig morgon till kväll. Every day. All day.

Så. Jag tycker nog att denna graviditet är jobbigast. Jobbig pga två anledningar. 1) Jag får aldrig vila. 2) Jag är tyngre nu och känner mig otroligt oattraktiv och...äcklig.

Nåja, nu är vi ju på slutklämmen! Snart är denna graviditet ett minne blott.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Stina

Jag tycker iallafall du är väldigt vacker! Och snacka om super mom att vara gravid och ha lilla Devin! Jag hade aldrig klarat det du gör ❤️

Svar: Puss på dig vännen 💖
Elin Haglund

2016-05-14 @ 15:28:21
Postat av: Sarah

Japp. Supermom!! 💪🏼
Och vet du, vågen på förlossningen visade exakt på hektot samma vikt som sist. 25 kilo igen då 🐷🙋🏻 Woop Woop

Svar: Exakt samma?! Men fasen va coolt! Inte lika coolt att det var just 25, men det fixar du igen 💪🏼 Själv är jag redan tyngre nu än jag någonsin var med Devin. Puh!
Elin Haglund

2016-05-15 @ 22:26:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0