Så.jävla.trendig

Mina närmsta vänner har sett hur jag ser ut on my good days, and on my not so good days.

Vad jag aldrig skulle kunna tro var att min senaste mammaledighetslatmaskgrej skulle bli trendigt. Det har hänt förstår ni, att jag sovit i ett svart linne, och sedan när jag fått besök har jag inte pallat tagit av linnet för att sätta på mig bh-n. Så jag bah: satt den ovanpå. En så kallad: not so good day.

MEN;
Sjukt tur att det tydligen är super trendigt att ha så nu!

Hahahah dör.
Mina vänner, ni vet vem som hade det först. Sjukt bra på att förutspå konstiga trendgrejer ja! Nästa hit kommer att ha någonting med flottigt hår att göra. Jag känner det på mig.

Skulle ni kunna gå ut sådär?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

På riktigt!? Är.de.på.riktigt?

2016-05-11 @ 14:04:40
Postat av: Sarah

På riktigt!? Är.de.på.riktigt?

Svar: Hahah JA! Visades på TV4 imorse! 😂😳
Elin Haglund

2016-05-11 @ 14:04:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0