Getter, snor och stapplande steg.

I lördags mötte jag och Devin upp Carro och Alicia i Högbo. Kolla på djur, leka lekpark och käka lunch stod på agendan.

Riktigt mysigt! Dit åker vi fler gånger. Nästa gång tar vi med pappan.

Jag har gått och blivit sjuk till råga på allt. Alltså, vad är det för prövningar jag utsätts för?! Haha oh lord... Nu är det väl ingen allvarlig sjukdom, men att vara på smällen och ta hand om en snart ettåring känns liksom enough. Jag behöver ingen foglossning eller en jävla förkylning på det! Ja ja, hoppas det släpper fort och att Devin inte blir smittad.

Bebisbarnet har börjat gå! Jo men visst hörrni! Efter en fredag med Kasper och en lördag med Alicia så släppte det och han vågade äntligen gå! Vi får se hur lång tid det tar innan han "går på riktigt". Man märker att han är stolt som en tupp när han stapplar omkring! Älskade barn!

Det var en liten uppdatering från valboskogarna. Hörs snart igen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/mormor

Ja, det är full fart på pojken.
Kul att träffas i söndags och på torsdag ses vi igen 😊
Då får mamman vila, jag och Devin ger oss iväg på våra små upptåg 😜

2016-05-24 @ 12:44:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0