Det tar sig!

..som mordbrännarn sa.

Idag är det fredag. Sista flyttdagen. Typ. Idag är tanken att tömma huset på allt utom soffa, matbord och sängar. Imorgonförmiddag kommer pappa Håkan hit och hjälper till att flytta de tunga möblerna. Så, imorgon ska huset vara tomt. Jag är försiktigt optimistisk.. Står väl här på söndag och packar ändå!

Vilket jäkla evighetsjobb det är att flytta!! Och jag som är gravid orkar ju knappt göra något! Packar hela dagarna, men det går inte så fort som jag hade önskat. Med en super-mammig Devin hack i hälarna och en liten bebbe i magen blir man lite......begränsad.

Håkan och mammiga Devin på promenad förra veckan i östanbo. Längtar bort från stan nu, kan jag meddela er!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0