Sjukstuga..

Både jag och Devin är förkylda. Helt fantastiskt hörrni! Han med rosslig hosta och snorig, och jag med halsont, snor från helvetet och tung i huvudet. Stackars oss!

I lördags kväll hade jag öppnat varenda fönster och dörr som gick att öppna... men luften stod helt still. Det kändes som jag kokades levande! "Alltså, Elin, är du full eller? Jag fattar typ inte vad du säger!" sa Micke till mig när vi satt i soffan. Helt vimsig var jag, och helt crazy vad dåligt jag mådde. Blev beordrad att ta en kall dusch och efter den blev det lite bättre.

Gårdagen då, hur gick den?. Trots alvedon och molnigt väder var jag helt däckad. Sopslut. Ont i hela kroppen. Grät mest hela dagen faktiskt.. Blir väl så när man mixar gravidhormoner med ett år av typ sömnlöshet samt en förkylning. YEY!

Idag är det LITE bättre. Thank god! Ligger i sängen med en sovandes Devin bredvid mig. Stackarn hostar ju som en galning titt som tätt. Blir nog ingen lång vila för honom tyvärr..

Nej, slut på klagandet för tillfället! Hej då!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Kan det vara acn som gjort er dåliga? Är ju klassiskt vid utlandsresa att bli dålig pga ac.. Krya på er 😘

Svar: Vi stänger av den på natten (har ej borrat hål i väggen än för slangen, och vill inte ha fönstret öppet av olika anledningar...), så jag tror inte det kan bero på acn i detta fall??
Elin Haglund

2016-06-28 @ 22:35:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0