Ny skötväska.

Jag hatar att behöva välja mellan bra och bekvämt. Eller det kanske var fel ordval? Snygg eller praktisk, passar nog bättre.

Sedan vi köpt vagnen har jag kikat runt på skötväskor. Den nya skulle vara praktisk och framförallt snygg, och stor! Nu måste vi ju packa för två! Nåt fint mönster i svart och vitt hade jag tänkt mig. Jag hade ögonen på en från Littlephant, men efter att ha både läst och kollat youtube om den så fick jag tänka om.

Och som jag fick tänka om!!

Alla väskor som jag ville ha, som jag tyckte va snygga, var inte alls lika praktiska som de mer "klassiska" skötväskorna. Det slutade med en helsvart från Skip Hop. En väska som var anpassad för syskon eller tvillingar.


Helt okej egentligen. Lite tråkig kanske. Men den här väskan har verkligen allt som behövs! Så det blev en praktisk väska istället för en snygg. Så jävla vuxet val alltså, haha..

Skip Hop Duo Double Deluxe har jag för mig att den hette. Köptes för 850kr efter några rabattkoder. En del av mig är skitnöjd, medan en annan del av mig är mindre nöjd. Tror den första delen av mig är "mamma-delen" haha!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Va har folk där i?! Jag packar fortfarande i min (SNYGGA) unif rygga! 😁🙈

Svar: Hahaha! vi ska på begravning idag i Söderhamn, och morsan ska ha hand om Devin några timmar. Väskan är knökfull! 😂😂😂✌🏼
Elin Haglund

2016-06-03 @ 11:04:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0