Lotta & Raffe

Idag har jag och Devin hälsat på ute i forsby hos Lotta! Hon hade dukat fram massa mumsigt fika, men med Devin lös blir det tyvärr inte en lugn stund! Hann trycka i mig en mazarin iallafall, och två munnar kaffe. Man ska vara glad för det lilla, hör jag hört.

Raffe (Lotta och Marcus hund) var mycket intresserad av Devin, och Devin var väldigt nyfiken på Raffe. Men, det var inte alls lika roligt när Raffe skällde! Haha, oj oj oj vad rädd Devin blev. Trots att Raffe är betydligt mindre än guzzen så blev det läskigt.

Det var så himla roligt att träffa Lotta idag! Så längesen sist! Och just ja - Devin fick ju till och med födelsedagspresenter såhär i efterskott. Så himla snällt! Jag längtar till hösten då Dex är ute ur magen och jag kan åka ner på stan BARNFRI och GRAVIDFRI och äta sushimiddag med Lotta. Det saknar jag - egentid + sushi.

Nej, nu ska jag smyga ut ur bilen och hinna iväg till postlådan innan Devin vaknar. Han sover nämligen här bredvid. Världens dyraste vagga.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Så glad att ni kom hit ❤ /kram Lotta

2016-06-30 @ 22:25:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0