Leopard. What else?



Idag har lilleman gått utomhus med sina nya snygga skor! (Från H&M) Det var lite krångligare än att gå i strumpor eller barfota, men det gick ändå bra för att vara första gången.


Jag längtar så himla mycket tills han blir stadigare, så att vi kan typ vagga till lekparken ihop! Han har ju bara gått i en vecka, så jag förväntade mig inte att han skulle skutta runt som att han inte gjort annat heller. Nice and easy.

Vi har inte vart utomhus så himla mycket hittills, tyvärr. Och det beror på att en krypande bebis på typ asfalt eller sand eller grus inte gynnar någon. Varken Devins knän eller hans kläder. Eller min rygg som tillslut får bära honom.. Nu kommer vi kunna gå runt och utforska på ett helt annat sätt! Hämta posten, kolla på bilar, peta på myror... ja, ni fattar! UNDERBART!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Stina

Men snygga! 😍 Måste inhandlas till penny med ☝🏼️☝🏼

2016-06-23 @ 07:11:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0