Leksaksköket från Ikea.

Ja, som ni såg i förra inlägget hade ju köket Devin fick inte riiiiiktigt lika färger som det man köper från Ikea. Why? Tja, för att jag inte vill ha ett träkök stående i vårt nya vita kök. Jag älskar mitt barn, men leksakerna är inte alltid lika fina.

Före och efter.

Tanken är att sätta en skiva bakom krokarna också. En skiva med nån snygg tapet på. Men det är liksom begränsat vad en pregnant women hinner med på sin lediga tid.

Förutom att jag satte fast den där svarta dekorplasten föreställande en kockmössa snett, så är jag nöjd. Man får ju påminna sig själv om att det faktiskt är ett kök till barn att leka med trots allt. Inte en prydnadssak.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0