Uppdatering.

För det första; usch och tvi vad jag avskyr blogg.se's uppdatering av appen! Nu kan jag inte lägga in bilder pö om pö, utan alla hamnar under inlägget. BAJS! Om jag bara inte hajjat hur man gör så snälla TELL ME HOW!

Ja ja.

Idag har Linda och Mio varit här. Hon hade med sig donkenfrulle och....hallonbladste! Haha! Nu ska vi se om bebis vill komma tidigare än augusti. Dricker min andra mugg nu, så vem vet - kanske sätter det gång inatt?

OM det mot förmodan sätter igång inatt så tror jag vi är redo! Spjälsäng bäddad, vagn fixad, bbväskan packad, blöjor köpta, nappar kokta och babyskyddet....inte i bilen. Okej, nääääästan redo att kalva inatt. Tror nog Micke hinner hem och hämta skyddet innan vi blir utkastade från bb. Dessutom fixade jag fransarna ikväll, så japp - redo!

Avslutar med en bild på vagnen. Emmaljunga DV. Köpte suffletterna på Lekia nu när dom sålde ut 2016 modellerna. Vit fejkskinn, me love!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Myt de där med hallonblad, men drick !!! De det gör är att du blöder mindre efter och så vidare. Kan ha funkat för efter båda kidsen blödde jag relativt lite.

Blogg uppdateringen är att du laddar in. Sen kan du skriva och ladda upp bilder eller text där du vill. Tryck på plusset! Är du med.....?

Puss 💛

Svar: Men nej nej nej! Gud jag blir crazy! Får inte alls in bilderna annat än under texten 😩😠
Elin Haglund

2016-07-20 @ 19:15:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0