Ensam hemma.

Svärmor tog med Devin till svägerskan, och det blir nog stranden för deras del. Första gången Devin är på playan, och då är det inte med mig! Blir lite ledsen när jag tänker på det eftersom jag så gärna hade velat se hans reaktion till sand och vatten. Men men, situationen är som den är och det går inte att göra något åt saken. Jag kan inte bli mindre gravid och han måste såklart få åka iväg på äventyr utan mig.

Så, vad ska jag ägna mig åt idag då? Jag har inte ro i kroppen att bara sitta i soffan en hel dag. Förmodligen så kommer jag stuva in de sista kläderna i garderoben vi nyss köpt. Ju fortare kläderna är ute ur vårt blivande sovrum och inne i garderoberna, ju fortare kan sovrummet renoveras och vi slipper inkräkta i Devins rum. (Även om det är mysigt där inne)

Idag är det en vecka kvar till beräknad förlossning förresten! Jag är fortfarande kass i kistan, har otroligt dålig aptit, gått ner två kilon, sover sämst och känner ett jävla tryck neråt. Men några sammandragningar eller förvärkar? Nope. Inte ett skit. Lite "mensvärk" nån gång ibland, men inte mer än så.

Jag vet ju sedan Devin låg i magen att det kan sätta igång utan att man har haft några känningar innan.. Men kan ändå inte hjälpa att tappa hoppet om en tidigare förlossning.

Som sagt; en vecka kvar nu! Vad tror ni - juli eller augusti bebis?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Juli juli juli juli juli 👏🏼🎉💪🏼

Svar: Hoppas du har rätt! 😁😀
Elin Haglund

2016-07-28 @ 08:14:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0