Tuttar.

När jag var 19 kastade jag mig under kniven och gjorde en bröstförstoring. Bästa jag gjort i hela mitt liv! (Lätt överdrift)
(nej, SÅ stora är som inte. På bilden har jag en SUPER push up hehe! Gillar kontrasterna i bilderna bah.)

Nu, en månads amning och närmare tio år senare känner jag...njaaaaa. Dom är inte vad dom en gång var. Är något på min kropp det btw?! Efter nästa barn vill jag verkligen göra om dom. Trots att jag har implantat tycker jag att brösten blev slappa efter ett barn. Döm mig om ni vill; men jag blev faktiskt förvånad! Trodde det inte skulle bli någon märkbar skillnad alls.. Speciellt med tanke på att dom knappt blev större under graviditeten, och att jag knappt ammade. 

Well, värre saker har ju inträffat. Men när vi ändå pratar om detta - någon som har en klinik i bakfickan att rekommendera? OM jag op:ar mig igen (efter att ha vunnit på lotto) har jag tänkt mycket på Proforma i Stockholm. Men som sagt; någon som rekommendera någon speciell klinik vore ju det FETT NICE, som brorsan skulle ha uttryckt sig. (Eftersom han har bott här de senaste tre månaderna fastnar vissa...uttryck)

Natti natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Jag gjorde på proforma i Sthlm och är nöjd. Dom betalar ens resa. Man blir riktigt väl behandlad av sköterskorna där , allt känns lyx . Sen va kirurgen grym men minns inte va han hette . Är några år sen nu

Svar: Tack! :)
Elin Haglund

2016-01-29 @ 14:12:23
Postat av: Anonym

Det här kommer att låta konstigt, men i Ockelbo finns det ett ställe som heter estetisk kirurgi, underbar personal, en kirurg som är rak, säger vad som kan gå, vad som inte kan gå! Ba kolla upp dom!👌🏼

Svar: Lät inte alls konstigt, men det kan ju bero på att flera av mina vänner opat sig där 😜
Elin Haglund

2016-02-12 @ 21:36:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0