Att uppfostra rätt.

När Devin blir större vill jag att han ska vara ödmjuk. Trevlig. Ödmjuk och trevlig. Det är väl inte för mycket begärt? Så, hur uppfostrat jag honom på bästa sätt för att detta ska bli verklighet? Hittills verkar jag inte ha gjort ett bra jobb? Varför? I'll tell you why..

Imorse hade jag en incident med en järntablett vilket resulterade i en löptur till toaletten där jag ställde mig och spydde ett tag. Efter mig sprang Devin i sin gåstol, och ställde sig så nära mig han kunde (tröskeln är i vägen för att han ska ta sig in), och vet ni vad han gjorde? Han SKRATTADE! Det lät till och med som fejkskratt. Den lilla lusen!

Att skratta åt någon som spyr är ju varken trevligt eller empatiskt. Speciellt inte om man fejkar skrattet. Thats just pure evil!

Så. Är loppet kört? Kommer min son bli ond?

Pistvakt. Elak pistvaktsunge.

OBS ironi.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Ingen unge kan vara ond med den där mössan på huvudet 😁

Svar: Hahaha nä det är väl den som sätter den på bebisens huvud som är ond ;))
Elin Haglund

2016-01-23 @ 19:17:51
Postat av: Mamma/Mormor

hahahahaa, Vad han passade i den mössan :) Det där påminner mig om när du och Patrick var liten :) :)

2016-01-24 @ 09:59:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0