Äntligen snö!

Gud så fint det är ute nu. Ljust och mysigt! Åh, jag älskar vintern!! "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" är ett ordspråk som jag har omfamnat på senare dagar. Förr var man väl hellre kall och ball liksom.

Ett minus med snön är väl skottningen. Och att det är lite problematiskt att gå med vagnen ibland. Jag har beställt en åkpåse från Nordly (eller vad tusan märket hette) som har en insida av fluffigt lamm. Då kommer Devin vara varm och skön - både i vagnen och i pulkan som vi ska shoppa idag.

Och när vi ändå talar om inköp.. Jag beställde en bilbarnstol nyss. Devin har vuxit ur sitt babyskydd nu, så det fanns inget annat alternativ än att punga ut fyra lax för en större. När folk sa att det var dyrt med barn, så skojade dom inte!

Nej, nu ska jag diska nappflaskor innan Devin vaknar från sin nap.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0