Valborg, och sol!!

Vilket härligt väder det bjuds på idag! Och tydligen skulle resten av veckan bli lika fin. Jag håller tummar och tår för att det stämmer!
Fin bild, men nej, gräset är fortfarande väldigt läskigt.

Micke tog en premiärtur på åkgräsklipparen idag, och Devin var nyfiken och ville såklart pilla lite!
Min älskade älsklingar!

Vi fick spontanbesök av Mickes kusin med tjej tidigare idag. Så hiiiimla trevligt det var!! Blir nog en tripp till dom inom en snar framtid känner vi. Dom bor i Söderhamn förstår ni, så det är inte "bara" att svänga förbi. Tyvärr.

Och ikväll då? Vad händer?
Vi har blivit bjudna till olika mysiga tillställningar, men känner att vi blir hemma själva i år. Sanningen är den att vi inte orkar krångla med Devin på kvällen. Han lägger ju sig runt 18-tiden, och vi vill inte sabba rutiner. Eller ja... Är lite mer bakom än bara rutiner, men pallar inte förklara. Vi får vara tråkiga småbarnsföräldrar i nåt år just nu. Det tar vi igen sen! :)

Från det ena till det andra - morsan smygfotade mig idag. Från sidan. Tack. Tack för den.
Jag bara äääääälskar dubbelhakan. Och armen. Mums, vilken pudding!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0