SOP jävla SLUT.

Idag har varit en jobbig dag. Gick och la mig alldeles för sent igår, och det fick jag sota för idag.. Trött, ont i kroppen, huvudvärk. Devin har dessutom vart väldigt grinig, vilket har resulterat i tårar. För mig. Pallar inte alla dessa extra hormoner! "Bara" 14 veckor kvar nu..

Vecka 26.

Anyway!

Vi kom iväg till coop och Ikea trots att två av tre familjemedlemmar haft gråtattacker. På Ikea köpte jag blockljus i olika storlekar att ha i öppna spisen (måste renoveras innan vi kan elda), två ramar och en matta. Det börjar likna nåt här i vardagsrummet nu! Nya soffan kom igår och förra veckan köpte vi en till fåtölj att ha framför öppna spisen. Imorgon hoppas jag att vi kan inhandla en arm till tvn. Som sagt; det börjar likna nåt! Sakta men säkert.

Nu är jag så trött att hela kroppen värker, så trots att klockan bara är halv åtta ska jag gå och lägga mig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0