Hipp hipp hurra!

Igår fyllde Micke år! Av Devin fick han en jacka, och av mig en middag + bio. Jag har pratat med morsan som kommer hit och passar Devin på fredag så att jag och Micke kan få egentid. Det blir första gången vi är ute på en "date" sedan lilla korven föddes. Välbehövligt! En mycket bra present om ni frågar mig. Win-win situation liksom. Micke blev iallafall väldigt överraskad och glad, och det är det som räknas. Att han blev nöjd på sin b-day.

Efter mysmorgon med en lugn (diskuterbart) och nöjd bebis for vi ut till köpis och strosade runt. Devin var fortsatt nöjd i kundvagnen så jag och Micke gick från butik till butik i lugnan ro. First time ever, typ! Trots att det var Mickes födelsedag köpte HAN ett par byxor till MIG, plus kläder till Devin. Sikken karl hörrni!
Ser ni jeansen uppe till vänster? Devins första! Han var SÅ söt i dom! Dog outfit-döden ett tag. Gullrumpan min!

En riktigt bra dag hade vi. Älskar att göra saker med min fina lilla familj!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0