Förkyld bebis.

Hur länge är dom bebisar? Jag tror faktiskt Devin kommer vara bebis tills han blir myndig. Då, kanske, kommer han att bli ett barn. Haha. Nä men seriöst - är dom bebisar till ettårsdagen typ? Inte för att det egentligen spelar någon roll, men det är roligt att höra hur ni andra tänker.

Hur som haver. Bebisen vaknade upp och var jätte förkyld imorse! Blek, glansiga ögon, snoret rann, hostig och även täppt i näsan. Det började redan igår med snoret, så natten har inte varit den bästa.. Så vid hans små lurar idag passade först jag på att sova, och sen Micke. Sköööönt!
Babymonitorn visade två tröttisar (Devin ligger ovanför Mickes huvud haha).

Imorgon ska vi ju till Söderhamn och sovs över hos svärisarna (som jag sa). Men det känns inte särskilt roligt när Devin är dålig. Hoppas han vaknar upp och mår bättre imorgon! Ett som är säkert; han sover med oss i gästrummet iallafall. Tur i oturen, hehe.

Trots en gnällig och snorig dag har han haft sina glada stunder. Solstrålen min!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0