100% energi, 0% vett.

Devin är inne i en riktig bus-, gnäll- och klätterperiod just nu. Om han inte kommer upp i soffan eller fåtöljen eller vad det nu än kan vara, så skriker han så att han skakar. Han blir så.jävla.förbannad. Om det är jobbigt? Eh, ja. En smula.

Undra vem han har ärvt sitt dåliga tålamod från? *host, host*

Apropå dåligt tålamod. Jag är såååå DONE med att vara gravid nu. Superklar. Och då mina kära vänner vill jag bara meddela er att jag har 100 dagar kvar. HUNDRA. Kommer fan hinna kvävas av min egna dubbelhaka innan dom 100 dagarna har gått..

Kaggen vecka 26 (25+2).

Nu ska jag duscha och tvätta håret. Sen ska den här sälen (apropå ingen hals) ligga strandad på soffan resten av kvällen. Vilken lördag hörrni..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0