Sleeping beauty.

Igår var Devin helt hysterisk. Övertrött skulle jag kalla det. När Micke - efter 20 minuter av vaggande - skulle lägga ner honom i sängen vaknade han igen och gallskrek. Eftersom detta var sjuttioelfte försöket så bestämde jag mig för att lägga mig bredvid honom och se om jag kunde guppa honom till sömns. Jorå. Efter lång tid somnade han, och jag med! Vi sov från 20:00 till 04:00! Visst, några gånger vaknade vi till, men bara för en kort stund.

Jävlar vad utvilad jag känner mig nu! Klockan är strax efter 07 och Devin sover fortfarande. Nu är det ju tre timmar sedan han fick mat sist, så jag räknar med att han vaknar när som helst nu. Men det gör mig inte ett dugg!

Aaahhh, fan va skönt att känna sig pigg!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Gah dessa spädbarns flashbacks !! Men lita på mig, de går över!! 😘😘😘 de kommer bättre perioder ☺️ Tur dom är söta våra små 💕

Svar: Ja det är en jäkla tur att dom är söt! 😜💕
Elin Haglund

2015-09-10 @ 07:25:59
Postat av: Ida

Själv sitter man hemma och är som en zombie. Kasper har åkt på ögoninflammation och sover rövkasst just nu! Knappt sovit en hel timme senaste två nätterna, zzzzz..........men som sagt; tur dem är söta ;)

Svar: Nä men fy fan! Härligt hörru! 😖 Hoppas han blir bättra snart. Very snart!
Elin Haglund

2015-09-10 @ 13:14:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0