Ska jag, eller ska jag inte?

Jag hade inte tänkt lägga ut de här bilderna först. Eftersom dom INTE är smickrande. Men alltså... skillnaden på mitt ansikte är så jäkla stor så jag kan inte låta bil! No hate please.


Som sagt; hemskt osmickrande bilder, men ack så roligt att se skillnaden! Vätskan var verkligen ett faktum.

...och kolla hur liten Devin var. Helt nykläckt på bilden till vänster, och tre månader på bilden till höger. Stora lilla killen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är fin utan smink & fin på båda bilderna

Svar: Tack vad snällt!
Elin Haglund

2015-09-21 @ 17:17:02
Postat av: Andrea

En riktig skönhet är du oavsett, på både in- och utsida! Men jääävlar va fin och fit du är så kort efter graviditeten, supervacker! Och det syns i ansiktet att du är stolt. Med all rätt! Kram

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Elin Haglund

2015-09-21 @ 23:04:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0