Så duktig!

När vi var på väg till BVC svettades jag, men när vi klev in hos Lena RANN svetten! Jag var så himla nervös över hur ont plutten skulle få av sprutorna. 

Vi började med vägning och mätning. Vår lilla heffaklump väger nu 7kg, och mäter 62,5cm lång! Han är tidig i sin utveckling tyckte Lena, och kikade på hans oxnacken när han låg på magen på skötbordet.

När det var dags för sprutorna satt Micke med honom i famnen, sköterskorna på vardera sida om honom och jag mittemot. Jag pratade med honom med lugn och glad röst (bara för att jag var orolig betyder det inte att Devin behövde veta det). Ett, två, tre - och så stack dom. Min lilla lilla pojke. Så duktig han var! Grät en liten skvätt när det kvar klart bara.

Nu har det gått tre timmar och han visar inga symptom på några biverkningar. Jag hoppas han slipper må dåligt.

Vi ligger i sängen. Han sover och jag blöggar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0