Regnet öser ner.

Idag är det verkligen en inne-dag. Som att mina dagar brukar se annorlunda ut liksom? Himlen har öppnat sig och regnet verkligen ÖSER ner. Det blir pyjamasparty för Devins del idag.

Och apropå pyjamas! Jag fullkomligt älskar alla pyjamaser med dragkedja från fot till hals. Kan ju vara den bästa uppfinningen på länge! Så himla himla lämpligt.

Natten här hemma har varit orolig. Devin har gnytt en hel del, så han fick ligga i vår säng tätt intill mig medan jag guppade honom på rumpan. Han har fått alvedon tidigt imorse för att lindra en eventuell feber och smärta, och han blev lite piggare efter det kändes det som. Nu sover han igen, och jag hoppas han vaknar piggelin!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0