Oslättfors.

Imorse åkte jag och Devin ut till Oslättfors för mamma-bebis-häng! Linda/Mio, Anno/Alexis och värdinnan Angelica/Vide. Linda har jag ju träffat förr, men inte Anno eller Angelica. Men herregud vilket trevligt gäng hörrni!! Jag hade en supertrevlig dag.


Angelicas gård på bild ovanför. Liite annorlunda jämfört med vår stads-gård liksom. Om ni tycker den är fin så skulle ni se inne i huset! MY GOD! Stort, vitt, högt i tak och alldeles, alldeles underbart helt enkelt!

Känns som det låg grabbar överallt där ett tag, haha! Alexis, Vide, Mio och sen Devin på golvet. Vilket grabbgäng!

Devin hade på sig sin "jacka" från Zara idag. Så himla ball!

Nu längtar jag till nästa gång vi ses allihopa! Linda och Mio får jag förhoppningsvis träffa redan nästa vecka.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0