Onsdag.

Idag har jag och Devin spenderat vår dag hemma hos Ida och Kasper! David, Helena och lilla Greta var också där. Hur trevligt som helst!

Greta och Devin.

Jag och Helena har känt varandra sedan vi föddes. Hon i juni och jag i augusti. Nu har vi varsitt barn med typ två månaders mellanrum. Kul! Synd att dom inte kommer bli lika bra vänner som vi var när vi var små; med likadana silverjackor, vita skridskor och rosa skydd... Aaahh good times, good times. Nä, eftersom vi bor i olika städer kommer det nog bli svårt att få dom till bff's. Och eftersom Devin är en pojke blir det nog inte vita skridskor med rosa skydd heller. But hey!, you never know.

Devin fick dessutom en present!!
Paketet var ju så snyggt att jag nästan inte ville öppna det.

Två tröjor låg däri! Tröjor som jag själv har tänkt beställa, men det har inte blivit av. Stort TACK!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0