Mio min Mio.

Fast nej, inte min Mio. Lindas Mio. Dit ska jag och Devin idag, till Linda och hennes lilla gosse.

Min gnälliga lilla gosse sover just nu, så jag har passat på att käkat frukost, packat skötväskan, målat på mig ögonbryn och lagt fram kläder till Devin.


Han är verkligen omöjlig just nu. Inne i en hemsk fas där det enda som duger är famnen. Vi skulle ta en promenad igår.... kom förbi två av grannhusen innan vi gav upp. Ungen skrek som besatt. Upp i famnen och där dög det minsann att somna. Om vi fortsatte gå efter det? Nä, vi gick hem igen och vilade medan Devin sov 20 minuter i vagnen. Tydligen är det vääääldigt obekvämt att ligga där..

Jag hoppas att denna fas går över relativt snabbt, för att underhålla honom 24/7 är helt utmattande.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

😘😘😘

2015-09-14 @ 13:21:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0