Fressscchhhh.

Guzzen låg och sov i soffan imorse. Runt henne kunde jag se snigelspår.. Jaha, ännu en liten snigel som trasslat sig in i hennes päls - och sen trasslat sig ur. I soffan. Suck.

Inledde snigeljakt med hjälp av Micke, men utan lycka. Ja ja, den lilla snigeln har säkert torkat nånstans tänkte vi.

We were wrong. Oh, so wrong.

Efter ett tag skulle Devin ha mat, så jag tar honom i famnen och ska sätta mig i soffan... Går runt bakom soffbordet och HELT PLÖTSLIGT BLIR DET KALLT UNDER FOTEN.

Jag har alltså mosat snigeln. Med min fot. Tur att jag hade strumpor!! Om det var en vanlig liten en centimeters snigel? Nope. Det var en fucking mördarsnigel!! FY!

God morgon liksom.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

Godmorgon :D
Då var det en mosad snigel jag plockade ur hennes päls när jag var där. Eller en rest av en snigel....

2015-09-12 @ 10:04:49
Postat av: Linda

Men fy faaaan, vad äckligt!

2015-09-12 @ 10:17:15
Postat av: Sarah

Asså BLÄÄÄÄÄ 🙊

2015-09-12 @ 14:42:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0