Framkalla och radera.

Jag fick hem dom framkallade bilderna igår, så ikväll satte jag in dom i ett album. Fick bli närmsta affären; Dollar Store. Plats för 300 bilder och kostade 90 spänn.


Trots att både jag och Micke har sett bilderna förr så kändes det så mysigt att få bläddra i albumet! Mycket trevligare än att swipa på telefonen.

Jag känner mig så grymt nöjd över att ha tagit tag i detta! Nu behöver jag inte oroa mig för att telefonen ska dö eller datorn krascha.

Nästa steg var att radera bilderna från telefonen, och DÄR snackar vi ångest. Jag brukar ju göra kollage och jämföra och greja med bilderna.. Men det funkar ju helt enkelt inte att ha flera tusen bilder på mobilen.. Rätt som det är tar utrymmet slut - precis när man ska till att fånga något roligt på bild! Suck. Så ja, det var nödvändigt att radera bilderna.


Jag kommer fortsätta göra såhär tills alla bilder på mobilen är framkallade och jag slipper oroa mig för att minnet är fullt när jag ska filma hans första steg!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0