Bilder.

I helgen skickade jag iväg en beställning till Fuji. 254 kort skall framkallas och sättas in i album. Vi har diskuterat fram och tillbaka här hemma hur vi ska göra med alla bilder på Devin. Ska vi 1) lägga dom på en usb-sticka och spara eller 2) framkalla och sätta in i album. Egentligen var valet inte särsklit svårt. Det är ju SÅ mycket trevligare att sitta och bläddra i ett fotoalbum än att sitta vid datorn och klicka "nästa, nästa, nästa".
 
Dessutom litar jag inte riktigt på tekniken. Tänk om datorn skulle krascha? Eller usb-stickan försvinna? Nej, jag vet inte jag.. Old school it is!
 
Just nu har jag typ 1800st bilder på telefonen. Jag vill ju framkalla alla, MEN det har jag fan inte råd att prioritera haha. Så därför fick det bli alla bilder på Devin från dagen han föddes. Skulle telefonen sluta fungera så är det dom bilderna som är viktigast att rädda! = dom prioriteras för framkallning. De andra 1500 bilderna är typ selfies n shit, så dom är inte lika viktiga. Inte just nu.
 
Hur gör ni andra? Framkallar ni bilder på löpande band? Spar ni på datorn?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0