Babysim.

Nu har Devins badblöja kommit! Den är av märket Lindberg och beställd från jollyroom. 149kr.



Babysimmet startar i oktober v.42, mer än så vet jag inte just nu. Vi kommer gå tillsammans med Stina och Penny, så det känns jätte kul! Hoppas att Devin kommer tycka att det är roligt att bada.


Min alldeles egna djungelgeorge, hihi. Jag har några olika varianter på leopardbikinis här hemma, så vi kommer matcha snyggt! Haha! Dock känns det mindre jäkla snyggt att visa sig i en bikini just nu.. Fy.. Har ju som sagt 7kg kvar att jobba bort. Ja ja, alla känner nog lika! Huvudsaken bebisarna trivs liksom. Det är ju därför man är där.

En av mina typ 100 leokinis! (Innan preggo)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0