Sjukstuga.

Igår åkte Micke hem från jobbet eftersom förkylningen blev too much. Jag förvisade honom till gästsängen eftersom jag inte är sugen på att bli mer sjuk och eftersom jag inte vill att Devin ska bli sjuk. Dessvärre tror jag att vår lillkille har blivit smittad ändå.. Glansiga ögon, grinig och lite snorig. Stackars bebis.

Micke är hemma idag och ligger fortfarande och sover. Jag förväntar mig ingen hjälp idag med Devin, utan Micke måste fokusera på att bli frisk så fort som möjligt! Så därför får han ligga i garderobsrummet på gästsängen med datorn, alvedon och snorpapper hela dagen.

Devin sover nu igen och jag sitter med en kopp kaffe framför gårdagens avsnitt av Paradise Hotel. Yes i know - förnedringstv. Men det är ju så roligt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0