My heart skipped a beat.

Igår när Micke kom hem drog jag ner på stan (som sagt) och mötte upp Lotta och Mahilda för en sushi. Efter sushin blev det en lååång fika på waynes. Så himla trevlig och mysigt! Jag hade sagt till Micke att det förmodligen inte skulle bli senare än 20:00, så när han började sms att han längtade efter mig och undrade när jag kom hem misstänkte jag ingenting.

Jag skrev "går snart till bilen" i typ en timme. Men det var ju så svårt att slita sig från fikadejten. Dessutom hade ju micke varit på fest i stockholm i lördags, och då tyckte jag att han kunde känna på hur trökigt det är att vara själv hemma.
 
När jag tillslut kom hem 21:30 tyckte jag att det luktade tända ljus. Åh vad mysigt, tänkte jag, han har tänt lite ljus, sött! Men nej, inga ljus var tända. Märkligt. Ja ja, tänkte inte mer på det utan sprang in på toaletten eftersom blåsan höll på att brista.

När jag kom ut från toaletten kom Micke och kramade mig och satte på mig en ögonbindel. What? Jag fnissade när han ledde mig ner till källaren. Vad håller du på med, fnittrade jag.
 
Nere i källaren hade han tänt massa ljus, det stod stora rosor i vitt och rött på bordet, och dessutom choklad hade han köpt. "Jag har inte haft tillfälle att tacka dig för att du är en sån underbar mamma och en underbar person, och för att du födde vår underbara son. Jag älskar dig." Jag blev så himla glad! Vände mig om och skulle krama honom när han tog fram asken..
 
VIll du gifta dig med mig?
Herregud. Ja. Ja! Ja, för tusan! Som jag hade längtat efter den frågan! Längtat efter att svara Ja.
 
Och ringen. Jisses, ringen. Den var ju så fin så att jag dog lite! Snacka om att han känner mig. Dessutom passade den perfekt! Lite tight just nu, men jag har ju lite övervikt så den kommer sitta klockrent sen.
 

Inte undra på att han frågade när jag skulle komma hem. Tänk så nervös han ska ha vart! Älskling.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Fick gåshud!!
Är så lycklig för er skull!😀

2015-10-21 @ 20:24:33
Postat av: Sofia

Men åhh <3 Hur fint liksom! Stort grattis

2015-10-28 @ 15:22:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0