Inget babysim idag..

Imorse när vi vaknade var Devin väldigt hes. Jag kände direkt att kombon hes + glansiga ögon + snor + röda kinder inte skulle bli bättre efter ett bad. Han hade ingen feber, men jag kände ändå att det var bäst att stanna hemma. Jätte tråkigt, men ännu tråkigare hade det varit om Devin blev sämre.

Morsan och brorsan kom hit vid 11, så Devin har fått busa med dom två under dagen medan jag dammsög och skurade golven. Såååå skönt att få det gjort! Var typ en evighet sedan sist.

Morbror Patrick.

Nu är klockan halv tio och jag bloggar från sängen. Devin ligger till höger om mig, och guzzen till vänster. Myspys! Micke är i stockholm, så detta blir första natten vi är själva (sedan Micke började jobba hemma). Det känns lite jobbigt faktiskt. Saknar honom redan!

Nej, nu ska jag blunda och få lite sömn. Devin brukar vakna runt tolv-tiden för mat, sedan somnar han om till fyra, äter, somnar om, och vaknar typ klockan sju. Och vid sju är det dags att starta dagen. Lite tidigt för min smak, men det kunde ha vart värre. Som sagt; dags att passa på att få lite sömn.

God natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0