Babysim!

Idag var vi alla friska, och då stod det babysim på schemat! Jag var löjligt nervös innan. Dels över petitesser så som vart man kunde ställa vagnen och hur duschutrymmet såg ut, men även lite större grejer så som ATT JAG SKULLE TAPPA HONOM!

Jag hade tänkt strunta i babysim just på grund av rädslan för att tappa honom.

Jag vet inte varför jag tror att jag ska göra det? En teori jag själv har är pga en dröm. Strax efter att min lillebror Markus dog i cancer 1,5 år ung, drömde jag just det - att jag tappade honom. Han gled ur mitt grepp och sjönk ner i mörkret.. Fy fan vilken obehaglig dröm! Mardröm.

Idag känner jag mig stolt att vi (jag) vågade bada med Devin! Och precis som alla sa så tappade jag honom inte.


I början var han lite fundersam, men mot slutet plaskade även han för fulla muggar! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Men söta unge! Jag vill också gå med Mio på sim 😀
Och du tog snyggbaddräkten! Ingen nipslip hoppas jag 😂

Svar: Hahaha nä ingen nipslip THANK GOD 😂
Elin Haglund

2015-10-24 @ 23:41:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0