Ett evigt fikande!

Igår var det dags för "Mamas Boys" att träffas igen. Vi är fem morsor med söner i ungefär samma ålder. Super kul! Något mindre kul är detta jäkla fikande... Jag älskar verkligen godsaker i alla dess former, men this needs to end! Känns dom jag gått upp flera kilon sen jag började må bättre och vågar ta mig ut och träffa vänner. Suck.

Hur ska man ha självdisciplin nog för att tacka nej till lindas FANTASTISKA hemmagjorda kladdkaka? Någon som har förslag? Nej, jag tänkte väl det. Omöjligt.

Imorgon är det dags för babysim igen. Vilket innebär bikinitime. Vilket innebär att jag måste åka och köpa nya bikinitrosor som täcker mer än halva skinkorna!! Inte bara magen som blev större under graviditeten.. Haha!

Med detta inlägg ville jag förmedla:
Elin, sluta käka fikabröd så kanske du snart kan ha på dig dina gamla bikinitrosor. Okej? Bra.

Bikinibilder from back in the days:



Och en sak till; fy fan va less jag blir på mig själv som tjatade om att jag var "tjock" på alla dessa bilder. Blind much?!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Viktoria

Tycker fortfarande du är blind much. #stillmygirlcrush

Svar: Pöss påre! 😘
Elin Haglund

2015-11-06 @ 14:37:05
Postat av: Sarah

Gör dom vi gör ist när vi ses. Ät lunch. Träffas hos olika å gör nått otroligt enkelt..👍🏼

Svar: Vi brukar käka nåt... och avsluta med fika 🙈 Haha! Nä, jag får odla fram lite självdisciplin helt enkelt. 😁
Elin Haglund

2015-11-06 @ 17:16:33
Postat av: Linda

Äh, äter du gott blir du glad, blir du glad orkar du mer, orkar du mer så rör du dig mer! 😁

2015-11-08 @ 12:13:32
Postat av: Linda (& jamie)

Här ska vi sluta med mjölkprotein för bvc sa att jamies mage & utslag på magen kan bero på det. Gissa vem som redan googlat "mjölkproteinfria kakor" & hittat mjölkfri choklad? Jo denna sockerberoende tjej. 🙈 vi kan äta frukt när du kommer hit på kaffe! 😉

Svar: Hahaha alltså det är ju så gött med SOCKER! 🙈 Ja, vi får slänga ihop en fruktsallad typ 😘
Elin Haglund

2015-11-08 @ 19:12:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0