What a day!

Vilken dag det blev hörrni! Började med en "snabb" fika på tre timmar med Linda i solen, vilket resulterade i en inte så snygg solbränna....
"Inte så himla fult" kanske ni tänker. Vet ni varför den är ful? För andra axeln är vit!! Haha, jag satt snett i solen och ja... Ni ser ju själva. Tur att sommarn inte ens har börjat så att jag hinner sola andra sidan också!

Såhär blev det med kuddarna:



Känns somrigt med det turkosa!

Ikväll har jag och Micke varit ute på äventyr! Eller sightseeing kanske man ska säga? Kort och gott: efter de dåliga vägarna vi körde på har min mage sjunkit rejält känns det som, haha!

Tisdags och nu (torsdag):
Försökte knäppa i samma vinkel, och tror jag fick till det bra. Nu syns ju typ inte tatueringen alls! Kanske kommer ut en bebis i helgen? Man vet ju aldrig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0