Vilsen i pannkakan!

Imorse vaknade jag och kände mig utvilad! Det händer inte varje dag ska jag säga er! Käkade frukost, slängde in en tvätt och sen drog jag iväg till plantagen!


Fasen vad vilsen jag kände mig där inne! Jag kan ju inget om blommor, så det tog sin lilla tid innan jag för det första kom på vad jag ville ha och för det andra förstod vad jag kunde ha!

Jag köpte två säckar jord, åtta blommor och en tomatplanta. EN tomatplanta... suck... jag skulle ju såklart ha haft två. Tur att dagen är ung!


Jag vill köpa stora krukor att ha till höger på golvet också... men vi får se vad ekonomin säger om den saken. Det räcker med detta så länge, måste ju se om jag kan hålla skiten vid liv först och främst! Haha!

Nu ska jag slänga ihop lite lunch, hänga tvätten och sen får vi se! Jag har ett litet målar-projekt i tanken, men vet inte om jag har färg hemma. Återkommer!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0