Vaknade på rätt sida!

Efter mitt förra inlägg somnade jag på soffan i en timme, när jag vaknade så vände jag på mig och somnade om i tjugo minuter till. Jisses vad jag behövde det! Mår mycket, mycket bättre nu!

Idag hade jag tänkt åka och shoppa lite mat och andra saker som börjar ta slut här hemma. Men vet ni? Jag känner nästan att det blir en pyjamasdag idag! Nu är klockan fortfarande jätte lite så jag hinner nog ändra mig, men jag har inte haft någon sån där slappar-dag sen jag gick hem från jobbet och det vore ju skönt. Vi får se.

Och apropå shopping, detta inhandlades igår:
Tröja från H&M strl 68.
Byxor från KappAhl strl 56.


Sjal-poncho-cardigan-grej från KappAhl

Nu ska jag käka frukost igen. Förra gången blev det havregrynsgröt som vanligt, men nu känner jag för rostade mackor och oboy! Mums!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0