Snacka om gravidhjärna.

Alltså FUCK ME vad less jag blir.

Jag sitter i köket och är svintrött. Försöker hindra ögonen från att rinna varje gång jag gäspar. Vill ju inte sabba sminket. Micke kommer hit och masserar mina axlar när han plötsligt säger "men älskling, det står ju att vi ska dit den 15e."

Pappret med de inbokade mötena ligger alltså bredvid mig. Jag svarar "ja? idag?"

Men vet ni. Det är INTE den femtonde idag. Idag är det den åttonde. Blev så less att jag nästan började gråta! Hade lätt gråtit om det inte vore för sminket. Lätt!

Om jag är så här virrig i kolan nu, hur fasen ska det bli sen?! När man ammar har jag hört att man kan bli riktigt förvirrad! Haha, glömmer väl ungen någonstans om det blir värre än vad det är nu.

Så. Ja. Vad fan. Har klätt av mig och lagt mig i sängen igen nu. Micke skulle köpa med frukost efter hans behandling. Alltid nåt som gör en glad.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0