Regn, regn, regn..

Inatt kom Guzzen in och var dyngsur! Verkligen genomblöt! Hur jag märkte att hon kom in? Det är svårt att bli oupptäckt när man lägger sig på någons ansikte, det ska ni veta. Så, klockan 3 inatt fick jag en pälsboll in my face som inte luktade särskilt gott heller. MEN ingen mus eller sork eller kanin eller fågel följde med in, och det tackar jag för!

Trots att guzzen väckte mig inatt så vaknade jag imorse och kände mig utvilad. Som att jag hade sovit som en stock under hela natten. Helvete vad skönt det var! Mer av det, tack!

Ute öser regnet ner. Himlen har verkligen öppnat sig! Måtte jag kunna ha mina gummistövlar fortfarande!!! Att traska ner till jobbet i små tygskor när det regnar, tja, det vore ju inte allt för...bekvämt.

Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0