Panta mera

Vilken hemsk jävla natt det har varit! Jag har inte haft ont eller så. Bebisen har inte härjat. Så fråga mig inte varför jag knappt har sovit nåt? Vridit och vänt mig  hela natten. Somnat i korta stunder (om man ens kan kalla det sömn?). Nej, en otroligt dålig natt helt enkelt. Nästan så att man vill gråta en skvätt.

Ja ja. Nu släpper vi det.

I söndags bestämde jag och Micke oss för att äntligen panta flaskorna vi har samlat på oss! Vet ni hur mycket vi fick?! 235 jävla kronor! Haha, helt crazy!


Men jag måste erkänna att det känns så himla pinsamt att panta. Jag har ingen aning om varför, eftersom det är ju bra för miljön och så. Det känns bara så.... luffigt? Som att vi inte har några pengar? I know, hur löjligt som helst.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0