Ont i svanken!

Hur dum får man vara?

Imorse hade jag personalmöte på jöbbet, och när vi hade gått igenom alla punkter på protokollet körde vi en städning av butiken. Dammsög väggar och grejer!

Själv ska jag ju inte anstränga mig så mycket, så jag gjorde lite lättare städsysslor........ tills jag kom på den briljanta idén att våtmoppa golvet vid/i provhytterna. Hur många provhytter vi har? 12! Om jag hade ont i rygg och svank efteråt? Japp. Om jag fortfarande, efter typ 10 timmar, har ont? Svar ja. Fan va dum i skallen jag är hörrni!

Dum och svullen Elin i soffan:

Blev förrrsten bjuden på citron-kladdkaka hemma hos Stina i åbyggeby idag efter jobbet! Himlans gott och himlans trevligt var det! Vi ska ha barn typ samtidigt, och det känns ju verkligen super skoj!

Nej, nu ska jag tvätta mitt äckliga hår.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Stina

Nöjet var helt på min sida vännen! Fler sånna dagar 😘

2015-05-06 @ 10:38:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0