Nytt.

Usch och fy vad jag har varit less på våra kuddar och plädar i soffan! Dom är riktigt mysiga att bädda ned sig med, men snygga? Nja. Dom har blivit så himla...ja.. hur ska man säga? Solkiga? Såg nästan ofräscha ut trots att de var nytvättade. Så idag fick det vara nog!


Valde att köra på olika mönster men i typ samma färger. Miss matcha lite sådär. Vad tror vi? Godkänt? Too much olika?


Oj, tavlan såg ut att hänga jätte lågt! Vi har ju en väggtext bakom tavlan... kanske skulle den få komma fram igen istället?

Alltså nu när jag kollar på bilderna känner jag bara MEEN NEEJ det blir ju inte alls som jag vill ha det?! Det är nog tavlan som stör. Japp. Den måste väck.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0