Nya fransar!

Varannan vecka går jag till fina Elin på Studio5 och fixar fransarna. Förr räckte det med en gång i månaden, men nu på slutet av graviditeten så tappar jag så mycket fransar att jag måste gå varannan vecka. Nu gör ju jag inte mina naglar längre, men jag har hört att även dom påverkas när man är preggo.

Well, här är en skit dålig före-bild och en minst lika dålig efter-bild med tanke på att jag är sminkad. Ger liksom inte rättvisa då när ett öga är naket, och det andra inte. Olika vinklar dessutom. Ja ja, fuck it!


Jag ÄLSKAR att ha lösfransar. Man känner sig så himla mycket fräschare när man inte har nåt smink. Jag längtar till sommaren då mitt face blir solbränt, för just nu är jag blek och alla jävla ärr å skit syns när jag är osminkad. Blä! Vill kunna dra ett varv med puderborsten och vara klar sen! Soon, very soon.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0