Keep 'em rollin!

Ännu en natt av alldeles för lite sömn. Tackar gudarna att jag kör halvtid och börjar sent om dagarna! Detta låter mig ligga i sängen och dra mig väldigt länge. Dessutom är det skönt att gå och lägga sig mellan smink- och hårfixet. Ingen stress liksom!

Tidigt imorse kände jag FUCK IT nu lägger jag en beställning från H&M. Kommer ångra skiten ur mig annars. Pengar är till för att rulla, right?
När ni ser plaggen förstår ni vad jag menar va? Så himla mycket Elin och Micke över detta! Vilket innebär att det kommer vara perfekt åt vår lilla grabb.

Ni undrar säkert om jag är galen som köper så mycket. "Vet du hur fort ungen växer?!" Japp, jag är väl medveten om att barn växer. Jag är inte dum i huvudet. Det jag beställde nu är i storlek 68. Jag köper 62 eller 68 nu för tiden. 

Så. Nu vet ni.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Leggingsen å hoodin är påväg hit oxå! 😍

Svar: Det går ju inte att sluta shoppa när det finns så mycket fint!! Hur i helskotta ska man klara sig på förändrapenningen? 😂
Elin Haglund

2015-05-13 @ 09:48:17

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0